Respublikinis forumas „Kompetencijomis grįstas ugdymas – kas daro įtaką mokinių pasiekimams?“

Maloniai kviečiame gimnazijų ir progimnazijų vadovus, mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus dalyvauti respublikiniame forume „Kompetencijomis grįstas ugdymas – kas daro įtaką mokinių pasiekimams?“, kuris vyks 2023 birželio 2 d. 10.00 val. Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijoje (S.Šalkauskio g. 3, Šiauliai).

PROGRAMA

REGISTRACIJA: www.semiplius.lt

 

 

 

Renginį moderuoja

Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jūratė Butkuvienė                                                                                           

09.30–10.00 Dalyvių registracija. Sutikimo kava.

 

10.00–10.15 FORUMO ATIDARYMAS

Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijos direktorė Loreta Tamulaitienė

Švietimo skyriaus vedėja Edita Minkuvienė

 

10.15–11.00 SVARBIAUSIA KOMPETENCIJA?  KAIP JĄ UGDOME?

Švietimo konsultantas Dr. Aurimas Marijus Juozaitis

 

11.00–11.30 DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYKLOJE – DABARTIS IR ATEITIS

Šiaulių valstybinės kolegijos Informacinių technologijų centro vedėjas Donatas Daugirdas

 

11.30–12.00 KURIAME ATEITIES ĮGŪDŽIŲ MOKYKLĄ. ISTORIJA IR VIZIJA

Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijos direktorė Loreta Tamulaitienė

 

12.00–13.00 Pietų pertrauka

 

 

 

13.00–15.00 MEISTRIŠKUMO PAMOKOS:
Forumo dalyviai turės galimybę pasirinkti po 2 meistriškumo pamokas.

 

  • INŽINERINĖ KŪRYBA TIRIAMOJOJE VEIKLOJE
    Zita Bagamulskienė
    , fizikos mokytoja metodininkė
    Laima Krukonienė, biologijos mokytoja metodininkė
    Aušra Narmontienė, chemijos vyresnioji mokytoja

Kūrybiškas įvairių tyrimo metodų taikymas gamtos mokslų pamokose atsižvelgiant į šiandienines gyvenimo aktualijas.

  • DRAMINĖ PROJEKCIJA HUMANITARINIŲ DALYKŲ PAMOKOSE
    Eglė Naimavičienė,
    lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė

            Mokytoja, kuri taip pat yra ir diplomuota meno (dramos) terapeutė, leis praktiškai išbandyti vieną iš dramos terapijos metodų, kuris pamokose padeda atkurti literatūros kūrinių veikėjų (ar istorinių asmenybių) situaciją, santykius su kitais, leidžia atrasti tam foną, pažvelgti į aplinkybes per atstumą, įvardinti konfliktą bei problematiką.

  • MOKYMOSI TARNAUJANT PROJEKTAI: SOCIALINĖS – PILIETINĖS VEIKLOS SISTEMA GIMNAZIJOJE
    Vaiva Malinauskaitė,
    muzikos mokytoja metodininkė, klasės vadovė

            Ar gali būti sėkmingas ir įdomus mokymasis, kai veikiama kartu? Kaip yra organizuojamos mokymosi tarnaujant projektų veiklos? Kaip jos įgyvendinamos? Kokias kompetencijas tobulina mokiniai? Kaip ir koks rezultatas pristatomas bendruomenei? Visus atsakymus  į šiuos klausimus rasite pristatomoje socialinės – pilietinės veiklos sistemoje.

  • INTERAKTYVŪS ŽAIDIMAI PLANUOJANT MOKINIO KARJERĄ
    Dovilė Gulbinskienė,
    etikos mokytoja metodininkė, karjeros specialistė

             Interaktyvūs žaidimai, pratimai, būdai kompetencijų stiprinimui, karjeros planavimui, naudojant „Points of you“, „Grįžtamojo ryšio“, „Road“, „7 dots“ korteles ir kt., priemones. 

  • VEIKLŲ GIDAS: MOKINIO PAŽINIMAS – PAGALBA – ASMENYBĖS ŪGTIS
    Jurgita Ribikauskienė,
    formaliojo švietimo ir pagalbos mokiniui skyriaus vedėja

MOKINIO PAŽINIMAS: kūrybiškumo ir lyderystės stovykla „UoGA”; trišaliai pokalbiai; individualūs mokinių – mokytojų pokalbiai ir kt. PAGALBA  projektas „Mano mokymosi prasmė”; namų darbų ruošos centras gimnazistams – misija įmanoma.
ASMENYBĖS ŪGTIS: sėkmės istorijos. 

  • PILIETIŠKUMO AKADEMIJOS PATIRTIS GIMNAZIJOJE
    Aušra Stonytė-Margienė,
    etikos, pilietiškumo pagrindų mokytoja metodininkė

            Susitikimo metu bus pristatyta socialinių kompetencijų ugdymo (SKU) sistema gimnazijoje, orientuojantis į  gimnazistų socialinės-pilietinės veiklos galimybes gimnazijos viduje ir už jos ribų.  

  • GYVENIMO ĮGŪDŽIŲ PROGRAMA IR ASMENYBĖS ŪGTIS
    Jurga Skinulienė,
    anglų kalbos mokytoja metodininkė, klasės vadovė

           „Gyvenimo įgūdžių“ programos įgyvendinimo patirtis gimnazijoje. Pateiksiu praktines užduotis, kurios tobulina gebėjimą susitelkti į save ir į kitus, moko tinkamai reikšti emocijas, būti empatiškais ir kt.

  • UŽSIENIO KALBŲ INTEGRALUMAS: NETRADICINIAI METODAI IR FORMOS
    Jūratė Burneikienė,
    technologijų mokytoja metodininkė
    Lina Šidlauskienė,
    vokiečių k. mokytoja metodininkė

            Integruotas dalyko ir kalbos mokymas, kuriuo siekiama tuo pat metu gerinti ir kalbos mokėjimą, ir pateikti dalyko turinį. Pristatysime integralaus dalyko ir užsienio kalbos mokymo pavyzdžius bei pasidalinsime pamokų gerąja patirtimi.

 

15.00–15.30 FORUMO APIBENDRINIMAS

 

 

Būtina registracija: www.semiplius.lt Vietų skaičius ribotas.

Informacija teikiama el. p. jolanta.lembertiene@siauliai.lt, tel. +37065954643

 

< Atgal